Grannuppdatering

Eftersom det uppenbarligen finns en del som följer min grannfejd kommer här en liten uppdatering.
Lappen gjorde ingen_skillnad_whatsoever...
De var exakt lika högljudda som vanligt (om inte ens lite mer).
Jag förstar inte hur man tänker i ett sant läge? Hade jag fatt en lapp pa det sätter sa hade jag blivit guds bästa barn och verkligen skött mig. Det är ända pa nat sätt en varning om att vi kan höra av oss till hyresvärden. Och det vill dem väl inte??

För övrigt är Alexander en riktig liten lustigkurre idag. Var ju ocksa tänkt att vi skulle aka till Alperna idag, men efter lite logiskt tänkade akte Lars dit ensam och har en heldag skidakning istället.

Kommentarer
Liselotte
2009-01-16 klockan 15:02:21    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Snart maj, snart maj..... Ni får repetera detta mantra flitigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin