Godmorgon?

Imorse runt 7:45 vaknade jag pa det härliga sättet att ha en panna tillhörande Alexander tatuerad pa mina framtänder. Shit vad ont det gjorde, i nagra minuter hade jag känslan av att jag skulle vara tvungen att ga till tandläkaren idag.
Det var inte vidare skönt för Alexander heller, och nu har han en tjusig röd tatuering av mina framtänder mitt i pannan.

Annars har det varit en väldigt givande morgon, har städat städat och sen städat lite till. Finns det nat bättre än att sitta avslappnad pa kvällen och veta att det inte finns nat att göra och bara njuta av en nystädad lägenhet?

Pa fredag bär det av till Aplerna pa en liten dagsutflykt. Jag längtar faktiskt efter att ta med kameran och ta bilder, för naturen där och vyerna är helt otroligt underbart för nan som har bott i pannkaksSkane. Tyvärr kan jag inte tänka mig att ett foto kan göra rättvisa för hur det är, men jag ska atminstone försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin