Tjoho!!!

Jag ringde Lars alldeles bara för en lite stund sen för att kolla när han kommer hem imorgon. Tidigare i veckan när vi pratat har han varnat att det kanske blir ganska sent pa dagen eftersom de räknade med en massa snö och da bli insnöade. Sa nu när jag fragade sa han att han kommer redan kl 10! Jätteglad blev jag, det var ju inte alls sa sent som jag räknade med. Sen lägger han till "Ikväll". Da har gullungen tagit "semester" ikväll och kommer hem redan idag!!!! Ja, jag är skitglad, märks det? Detta innebär ju att vi far tva nätter och tva morgnar tillsammans, heeelt underbart!

Kommentarer
Johanna
2009-02-06 klockan 10:39:35

Åh, vad sött av honom:)

Mamma
2009-02-06 klockan 13:16:44

Sådana överraskningar heter duga. Det är sådant som gör att man skiter i jobbiga grannar, iallafall för denna gången. Ha det mysigt ikväll. Kram

Jenny
2009-02-06 klockan 18:12:46

Nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin