Nu far det vara nog

Har legat vaken halva natten och känt mig lite halvhängig. När jag sen vaknade var det mer än bara halvhängig, har ont i halsen huvudet och nacken. Suck! Men jag misströstar inte, jag hann atminstone vara frisk i en hel dag! Och faktiskt, sa är det inte sa illa som det kändes för ett par dagar sen när jag lag pa sängen hemma hos mamma och pappa och visste att jag hade ett flyg att passa dagen efter. Nu kan jag iallafall slappna av fullt och i princip inte ha nagot att göra. Skönt att Alex är san liten gosegris att vi kan ligga pa soffan en stund och mysa.

Pa lördag ska vi iväg och köpa vigselringar. Ok, jag hyperventilerar bara jag skriver det.... v i g s e l r i n g. Halla ja! (andas in, andas ut). Jag har en liten känsla av att jag inte riktigt har kopplat vilken grej det är, att vi faktiskt gifter oss om ca 1 manad (andas in, andas ut). Vi har det mesta under kontoll nu känns det som, fast det är säkert en massa saker vi inte har tänkt pa. Nästa vecka ska jag iväg och beställa bukett, vet exakt hur jag vill att den ska se ut. Vi har ocksa hittat en restaurant som vi maste besöka, men den ser sa mysig ut att jag nästan struntar i om maten är god eller inte!


Kommentarer
Jenny
2009-02-26 klockan 11:29:00

Hoppas att du mår bättre snart! En sjukdom kommer ju sällan ensam. När immunförsvaret ligger nere så passar de andra bacilluskerna på. Men det blir ju aldrig värre än en pencillinkur som tur är. Snart blir det bättre och snart blir det vår OCH SNART ÄR DET BRÖLLOP!

Liselotte
2009-02-26 klockan 15:01:18    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Jag hyperventilerar nästan med dig här alltså! Wow, this is big!

Fru Evelina
2009-03-06 klockan 09:19:05    URL: http://evelinas.blogg.se/

åh det är ju snaaaart! förstår att du är nervös men det kommer bli så bra =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin