Nervös!!

Jag tror att mitt hjärta har aldrats ungefär 10 ar idag i ren hjärtklappning. Jag är snornervös! Jag verkligen verkligen hatar att flyga, sen räknar jag ocksa med att det kommer att vara ordentligt jobbigt med Alexander. Räknar kallt med att han kommer att blir riktigt rädd vid starten, men jag har laddat upp väskan med massa leksaker och hans favvis kex som lite muta.

För övrigt ville jag bara tillägga att det av uppenbara anledningar inte blir sa mycket uppdateringar de kommande 13 dagarna!

Onska mig nu lycka till och en trevlig resa!

Kommentarer
Jenny
2009-02-08 klockan 21:18:23

Hej!



Du skulle ju åka nu ja. Jag hoppas att allt har gått bra på resan! Och vi måste ju træffas... om du har tid. Førstår att det måste vara många som drar i dig och Alexander.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin