Massa att göra

Sen vi kom hem har det varit full rulle här. Alexander var lite, lat oss kalla det speciell i 2 dagar eller sa, mest tror jag det var för att han var tvungen att vänja sig tillbaka till allt. Kan fa lite angest för var han har "gatt igenom" den senaste manaden, först Lars som lämnade honom da och da, sen ta honom pa flygplan, träffa mamma och pappa, Madde Annelie och Ines, för att bara nämna nagra, och sen slita iväg honom därifran igen. Jag känner att han har blivit lite osäker, och det känns inte alls bra. Dock blir det varje dag bättre och bättre, och nu när han har fattat att Lars kommer hem varje kväll (weeeeeeeeeee!) sa är allt snart helt normalt igen.

Igar var vi pa bröllopsmöte, som egentligen inte var nat möte utan snarare bara en massa papper att fylla i, ungefär att vi inte varit gifta tidigare, att vi inte är syskon, godkände familjenamnet och sa vidare. Inget jobbigt alls med andra ord.
Fast sen fragade hon om vi ville säga nat personligt till varandra, och utan att titta pa varandra slängde jag och Lars ut ett nej samtidigt. Haha, sa romantiska är vi liksom. Samma sak när hon fragade om vi har planer pa att gifta oss i kyrkan. Vad vi tvekar pa är om vi ska ha nan särkskild musik, jag vet ju isafall vilken lat jag hade velat ha.

Och nu till NYHETER!
Mamma, pappa och Madeleine kommer hit till varat bröllop!!! Mamma ringde igar och överraskade mig, och vilken överaskning sen da! Fast jag har en känsla av att jag kanske inte lät sa glad som jag kände mig, men det var för att min första tanke var att jag maste ringa Lars och dela den underbara nyheten med honom. Sa nu vet du mamma, jag blev faktiskt jätteglad : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin