Jättesjuk Alexander

Igår vad nog den värsta dagen av alla de senaste 10 månaderna. Alexander var lite hängig på morgonen men inget som jag direkt tänkte närmre på. Framåt eftermiddagen stod det helt klart att nåt var fel eftersom han var jättegnällig, inte grät eller så utan mer gnydde, och klarade knappt av att hålla ögonen öppna. Sen började han nästan koka kändes det som och då blev jag ordentligt orolig. Efter en del fram och tillbaka konstaterade vi att det kan vara en tand på g och att han reagerar otroligt kraftigt på det, men hög temperatur och allt annat som kommer till.

Jag sov knappt nåt och är helt totalt väck idag, Alexander är fortfarande varm och hängig och otroligt gnällig, så min kära storasyster är nu ute på en långpromenad för att avlasta mig lite och låta mig andas.

Vad skulle jag ta mig till utan mina systrar??

Kommentarer
Jenny
2009-02-17 klockan 21:00:22

Oj, det är så pass! Jag hoppas verkligen att han blir bättre snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin