Helgens näst bästa

Helgens bästa grej var ju saklart att Lars kom hem och allt kel och gos vi har haft heela helgen.

Helgens näst bästa var igar kväll. Började med att jag fick ett sms "Baby, jag kör nu." Vi fnissade till lite jag och Lars men bestämde oss för att strunta i det, fel kan ju vem som helst skicka. Nan timme senare fick jag ytterligare ett sms "Baby, var ska vi träffas?": Nu började jag tycka lite synd om snubben, sa jag skickade tillbaka "Wrong number." Tar inte mer än nagra sekunder sa far jag svar "Vart ligger det nanstans?". Jag överdriver inte när jag säger att jag och Lars lag dubbelvikta av garv pa sängen och höll pa att skratta ihjäl oss. Riktigt klockrent korkad människa.... Haha. Iallafall sa skickade Lars tillbaka, pa tyska denna gangen och skrev fel nummer, och da kopplade snubben och jag fick tillbaka ett "O sorry hahahahahah" Stackars människa....

Kommentarer
Mamma
2009-02-01 klockan 12:34:24

Så det kan bli, tur att Lars inte blev svartsjuk.

Madeleine [geekosaurus]
2009-02-01 klockan 20:28:47    URL: http://geekosaurus.blogg.se/

Hahahhaha fail

Liselotte
2009-02-02 klockan 10:42:37    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Utmaningsdags idag då, haha. Men du verkar inte så sugen? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin