Snart lite pinsamt

Alexanders nya grejer att säga är nam-nam, Dankleeeee och aje. Lägg nu ihop dessa inne i mataffären sa blir det lite pinsamt. Sa fort man tar pa Alexander säger han Ajeeee (precis som att vi slar honom hela tiden), sen köper vi vatten och han säger Nam- nam, Dankleee (ja, för vi ger inte varat barn nat att dricka hemma!). Sen köper jag harfärgning, Alexander tar det snabbt i kassan och säger Dankleeeee (för jag brukar färga haret pa mitt 19 manaders gamla barn). Sa hör man oss i affären sa kan man dra slutsatsen av att lyssna pa Alex att vi slar honom, later honom ga törstig och färgar hans har... Tack för den liksom!

(Naja, tänker man efter hade det kunnat vara värre. Han hade kunnat säga Nam- nam till harfärgningen, Dankle när jag rör vid honom och Ajeee till vattnet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin