Nästa vecka!

Denna veckan blir en halvlugn vecka, Lars har dock en massa att göra pa jobbet och kommer hem runt 20 pa fredag, sen jobbar han även lördag. 6 dagars jobbvecka, härligt. Vet inte vad som pagick i mitt huvud när jag tänkte att nästa vecka blir lugn, tittar man i kalendern sa ser det allt annat än lugnt ut.
Pa lördag direkt när Lars har slutat ska vi möta upp svärmor och ga ut och äta, tisdagen julveckan dags att ga till doktorn och titta till Bebis, onsdagen kommer Lars pappa pa middag, torsdag aker vi hem till svärmor och firar jul, sen pa lördagen flyger vi hem! Sa den veckan blir nog inte alls sa lugn som jag pa nagot sätt hade intalat mig själv. Nanstans däremellan ska vi hinna med att handla julklappar, och om vi hinner, slappa och ta det liite lugnt iallafall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin