Julvecka!

Helt underbart, julveckan är här! Efter den fruktansvärda förra veckan hoppas jag verkligen pa nya krafter och nya tag. Jag har nog aldrig varit sa trött i hela mitt liv som jag var förra veckan, grät av ren utmattning nagra ganger, och det hör verkligen inte till vanligheterna att jag grater. Men Lars var helt underbar igar och gav mig verkligen en hel dags välbehövlig lugn och ro (han och Alex var bara för söta när de somnade brevid varandra pa sängen efter lunch). Idag känner jag mig relativt utvilad, och ikväll bär det av till IKEA och Toys 'r' US, wee. Lars var ganska hoppfull att han kanske bara behövde jobba till tre idag, nu haller vi tummarna för det.
Imorgon är det dags att ga till doktorn, hon ville bland annat kolla till njurarna pa Bebis igen, eftersom hon inte sag det sa tydligt förra gangen. Blir ocksa glukosbelastning, blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin