Gardagens ding

Igar var det ju dags att bli ett ar aldre, 28 närmare bestämt. 2 ar kvar till 30, tjosan! Det är manga som fragar om jag tror att jag kommer att fa 30 ars kris, men varför i hela friden skulle jag fa det? När jag är 30 kommer jag att vara gift, ha 2 barn och en bra bit in pa att köpa ett hus pa bankkontot. Vad finns det att krisa för? Jag har ju allt jag önskar!
Gardagen var ungefär en kaos dag, allt som kunde jävlas med mig gjorde det, Alexander inräknat. Pasen gick sönder när jag var pa väg hem fran affären och jag fick jaga varor över halva gatan, när jag skulle pressa en apelsin landade hälften av juicen pa min, självklart, vit randiga tröja, ja det var helt enkelt sana saker hela dagen. Men Lars kom hem med en present till mig, och en helt perfekt sadan!



Det är inte alla som kommer att första detta, sa förstar du inte sa är det nog inte meningen, haha. Häromdagen sa jag till Lars att jag är orolig över när Alexander börjar förskolan. Jag ser det framför mig hur han första dagen när en unge tar en leksak fran honom slänger ur sig "Fucking lootwhore". A andra sidan sa är det förhoppningsvis ingen som förstar det, haha.

En liten hälsning till Madde: Jag signerade just paketet med nya kameran...

Kommentarer
Liselotte
2009-12-08 klockan 22:50:06    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Hehe, jag drar paralleller till WoW (Ninjaloota)... men jag kan ha fel :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin