Pa schemat de kommande dagarna

Idag är det fint väder här, sa efter lunch ska jag fraga Lars om han har lust att svänga förbi badet med mig och Alexander sa att vi kan svalka av oss lite. Sen är Alex alltid sa härligt trött efterat och somnar som en liten ängel.
Ikväll blir det en relativt lugn kväll, sista pa ett tag(?). Ska se om jag orkar pedikyrera mina tanaglar, det är ungefär allt.

Imorgon bär det in till "stan" (haha, har svart att säga stan om Langenthal, men det är det närmsta vi har). Maste köpa sminkväska, presenter till Ines och en jäkla massa smink till mina systrar. Efter det bär det av till svärmor pa lunch för att sen aka hem och tvätta pa kvällen. Känns som att en film blir en perfekt avslutning pa lördagen.

Pa söndag blir det packning och städning hela dagen, för att avslutas med en liten kvällsfika hos Lars pappa. Fraga mig inte ens hur Lars lyckades övertala mig till det, suck. Men men, vad gör man inte för "familjen".

Pa mandag: SVERIGE! Det känns som att det kommer att bli en lagom lang dag, vi tar taget redan kl 9 pa morgonen, far byta tag 1 eller 2 ganger innan vi kommer till Zürich, ta flyget (nat jag inte riktigt ser fram emot med Alexander) för att sen ta taget fran Köpenhamn och avsluta med bussresa hem till mor och far.

Blir det inte sa manga uppdateringar de kommande 2 veckorna vet ni varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin