Officiellt!

Idag kan man säga att Alexander har "officiellt" tagit sina första steg! Inget sant trams som typ ett steg sen trilla,nej da tog han sitt första steg för flera manader sen, utan nu snackar vi tva steg, stadigt som tusan, och sen satte han sig i mitt knä! Detta efter att jag klippt bort krullet i nacken pa honom. Men jag känner mig inte alls stressad med att han ska ga. Kommer ihag när han började rulla runt och man ville att han skulle vara nyfödd igen, eller när han började krypa om man bara ville att han skulle ligga stilla igen. Nej, att ga ordentligt känns som att det kan han gärna vänta med i si sädär 18 ar eller sa!



Var tog min lilla nyfödda bebis vägen egentligen?

Kommentarer
mamma
2009-04-21 klockan 08:14:31

Har du tagit bort tjusar lockarna?

nina
2009-05-02 klockan 13:27:17    URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Vilken känsla va? Att ditt lilla pyre GÅR liksom. Det är stor.

Här väntar vi på att Ville ska börja krypa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin