Morgon...

Klockan är nu 8:06 och jag har varit vaken sen 6:51 (det var den tiden Lars gick till jobbet och tyckte att det var en bra ide att väcka bade mig och Alexander, *bitter röst*). Har knappt sovit nanting inatt tack vare ett "tips" som vi fick när vi var hos doktorn pa ett ars kollen. Säger bara en sak, hon kan ta sitt tips och köra upp langt i baken, och jag gar tillbaka till att sova igen (som det märks sa har jag ett alldeles underbart morgonhumör). Har ägnat morgonen än sa länge med att skicka trakasseri mail till Lars pa jobbet, ska fortsätta med det en stund nu. Man väcker inte mig 6:51 och far upp mig vid den tiden ostraffat...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin