Mitt bröllop

Jag vill bara poängtera ut en sista sak, och det absolut sista jag skriver om i detta ärendet.

Jag hade ett perfekt bröllop. Jag har aldrig, och kommer aldrig att anklaga mina föräldrar, pa nat sätt, för att ha förstört mitt bröllop. Min dag var helt perfekt, och det var helt underbart att ha en del av min familj där. Stödet jag fick fran mina föräldrar var ovärdeligt, för att inte tala om hur de tog hand om Alexander i princip hela dagen, och pa sa sätt gav mig och Lars ovärdelig tid, som vi nog inte hade fatt utan mina föräldrar. Jag tycker ocksa det var jättesynd att de satt lite langt bort fran oss pa restaurangen, och önskar att det hade kunnat ha varit lite annorlunda. Men oturligt nog blev det sa.
Att mina föräldrar ville dela denna dagen med mig och Lars var otroligt, och helt underbart. Vad som har hänt efterat, har inte pa nat sätt förstört denna underbara dagen som vi hade.

Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin