Men suck da

Hade planerat sa fint inlägg med vad vi har gjort under paskhelgen, sa gar man och aker pa influensa... Igen! Jag fattar inte att jag, som är sa sällan sjuk, har varit sjuk 3 ganger redan detta aret, och da är det ända bara april! Fast bade Lars och min syster tror att det beror pa all stress senaste tiden och allt annat som har hänt som gör att jag drar till mig allt sant, och ja, dem har nog en poäng. Om exakt 2 veckor idag far vi nyckeln till nya lägenheten, och da ska jag fantamig inte bli sjuk mer iar!

Pa tal om nya lägenheten sa körde vi förbi där igar... Och jag säger bara herre jisses! Vi är med golv och badrum! Och sa underbart fint det är där, helt otroligt. Ska jag bo där?? Badrummen är ungefär sa som jag alltid har drömt om att badrum ska vara, vi har ett duschrum och ett badrum. Bada med stooora badrumsskap, och Lars har lovat att jag ska fa det största (det inne i badrummet) helt för mig själv och att vi ska ut och köpa en massa inredning till det, wee. Sen över toalettstolen gar väggen ut ca 10 cm, svart att förklara. Men det blir som en liten karm där man kan ställa toalettpapper, eller som jag har tänkt, snarare nat doftljus... hihi.
Sen kollade vi runt lite pa dem som redan har flyttat in (varat hus är det sista att bli klart) och nu har jag utemöbel angest! Alla andra hade riktigt tjusiga uteplatser, och man vill ju inte vara sämre. Sa vi har spanat in denna pa IKEA och vi är kära bada tva. Sen kan jag tycka att det är lite maffigt pris att lägga pa utemöbler (2 solstolar, 1 bord, 4 "vanliga" stolar) men a andra sidan sa har vi ju faktiskt pengarna som vi fick pa bröllopet. Till det ska jag köpa tva stora krukor och plantera lite lavendel hade jag tänkt. Detta kommer att bli bra, sa jäkla bra! Och jag längtar längtar längtar!!!

Lunchen igar var i Emmentaler, det är helt underbart mysigt där, god mat och naturen är helt otrolig. Tar förvisso nagra timmar att köra dit och hem, men det är det värt ibland!










Nu ska jag och Alexander ga in och fortsätta snora och nysa i ett varmt skönt bad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin