Hemma!

Nu har vi precis kommit innanför dörren. Eller naja, innanför dörren, gett Alexander mat, rensat gamla kläder och stoppat in nya, bytat bajsblöja (pa Alexander om nan var osäker) och nu haller Lars pa att tupplura honom.

Imorse hade jag en nära döden upplevelse... Rakskummet tog slut efter första benet! Halla liksom, sant borde inte fa hända i min värld! Allra mest när jag ska ha kjol pa mig och vi ska iväg pa shoppingcenter.

Jag hittade iallafall en massa tjusiga tröjor som följde med hem, och pyjamas till Alex, men massa söta humlor (bin?) pa.

För övrigt är väl allt som vanligt. Lite lögner hit, skitsnack dit, "Nej det har jag inte sagt" här och där. Tror jag ska tatuera in bitch i pannan snart med.

Kommentarer
Liselotte
2009-04-04 klockan 15:07:18    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Haha, det är väl för väl att det är Alex som ni byter blöja på ;). Men nej, jag trodde inget annat heller. Kan du inte lägga upp en bild på din vigselring? Me wishes to see it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin