Flyttdags!

Av uppenbara anledningar blir det inte sa mycket tid till uppdateringar den kommande tiden eftersom det är dags att flytta, yay! Eller naja, det bär inte av förrän nästa vecka, men det är fullt upp här ända.

Bra och daliga nyheter är att Lars har blivit befodrad till, jag tror rätt titel är produktionschef. Han kommer att ha 15 medarbetare under sig, sa en ganska ordentlig befodran *stolt* Daliga nyheter: De skickar honom till Tyskland. Egentligen skulle det ha varit 7-21 maj, sa 1 vecka efter att vi flyttat skulle han vara borta 2 veckor i steck(!). Men dock, som jag papekade sa fint för honom sa gifter sig ju hans syster (igen...) den 16 maj, sa han har fixat nu sa att han blir "bara" borta 8 dagar, suck. A andra sidan kommer jag nog att ha att göra ända.

Alex har lärt sig en massa nytt de senaste dagarna, känner att jag hinner knappt med. Imorse sa satte jag mig en stund vid datorn och Lillen satt pa golvet och busade. Eller det var iallafall vad jag trodde. Efter en riktigt kort stund satt han helt plötsligt i soffan och tittade pa TV?! Jag har ingen aning om hur han har lyckats ta sig upp i soffan, helt själv. Men han var himla stolt. Och han har börjat prata mer och mer, allting är där där och där och sa pekar han. Ger han mig nat sa är det alltid Tack tack (det har han lärt sig fran mormor). Det är riktigt härligt nu när det gar sa snabbt och det blir sa mycket mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin