Min lilla sjukling

Alexander är sjuk! För första gangen i hela hans liv, och jag tycker det är jättehemskt. Fast tro nu inte att det är värsta allvarliga, nej, han är "bara" förkyld, hostar är hes och jobbig i halsen. Men det är illa nog. Det gör ont i mitt mamma hjärta varje gang han gnäller till för att han inte mar bra. Men lite tror jag att han tycker att det är lite mysigt samtidigt, för han far sa himla mycket uppmärksamhet och kel och gos. Det stora problemet dock är att nu vet jag inte om vi kan flyga pa lördag. Imorgon ska vi till doktorn och fa bekräftat om det är ok eller inte.

Kommentarer
Petra och Neo
2008-09-17 klockan 20:49:33

Hej där!

Hoppas att Alex mår bättre nu...Peppar peppar så har vi hållt oss friska här.

//Petra och NEO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin