Hjälp vad tiden gar snabbt!

Helt otroligt, jag känner nästan att jag inte hinner med längre. Igar at Alexander sin första portion potatis. Eller at och at, han tyckte det var jättespännande att ha det i munnen, men att försöka svälja det var inte alls poppis. Han gick igenom ungefär miljoner minspel innan han tillslut spottade ut det och sa ungefär tvi, iallafall pa hans sprak. Jag och Lars satt och höll pa att skratta ihjäl oss, gör det oss till sadister da?

I helgen var vi pa grillfest i Frankrike (later fortfarande exotiskt). Alexander klarade sig bättre än förväntat, han var faktiskt jättesnäll, även fast vi inte kom hem förrän kl 24. Det var trevlig, men maten var pecka.

Och det slog mig imorse när jag vaknade att jag aker till Sverige nästa vecka. Shit pommes!!!

Kommentarer
Fru Evelina
2008-09-01 klockan 13:13:23    URL: http://evelinas.blogg.se/

haha bra jag kan glädja nån!

det känns faktiskt inte så farligt än, men det blir nog värre om ett par veckor. Men det är ju så tidsbegränsat så det är bara att tänka framåt, på slutet =)

kram

Fru Evelina
2008-09-02 klockan 20:58:50    URL: http://evelinas.blogg.se/

haha jamen när man börjar 6 och cyklar till jobbet är höst o vinter INTE särksilt mysig kan jag lova =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin