En liten ledig stund

Nu har Alexander somnat i famnen pa sin pappa. Och självklart precis när jag skriver den meningen sa öppnar han ögonen klar vaken. Suck!
Naja, Sverige var skönt, härligt att bli lite bortskämd och slippa allt ansvar. Samtidigt var det skönt att komma hem och fa göra lite grejer, slappade kanske till lite för mycket (hoppas inte mamma läser denna bloggen). Sen behövde jag 10 dagars vila för att orka städa när jag kom hem, för det var inte mycket Lars hade gjort när vi var borta, sag ut som mindre krigszon här.

Helgen blir inte lugn den heller, imorgon ska vi till Lars pappas födelsedagsfest? kalas? Jippie.  Pa söndag ska vi till Lars mamma pa middag, det ska atminstone blir kul. Sen tisdag onsdag torsdag nästa vecka har Lars arme, sa da blir jag gräsänka. Sen nästa helg ska vi pa födelsedagsfest hos Lars vän, där jag även har hand om desserterna. Sa det blir till att ägna hela fredag och halva lördagen till att baka.
Sa om jag inte uppdaterar sa mycket de kommande dagarna vet ni varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin