Jag är inte världens smartaste...

Pa lördag ska vi pa 30 ars fest hos Lars vän, som även bor nästan granne med oss (han bor bara tvärs over gatan). Som min present till honom erbjöd jag mig att ta hand om alla desserter, vilket givetvis togs emot med öppna armar (gjorde ju det pa nyar med, och det var en succe). Sa nu sitter jag med värsta inköpslistan, 2 kilo socker, 2 kilo mjöl, 22(!) ägg, 1 kilo smör och lite annat smatt och gott. Tänkte igar i affären att jag tar lite redan da. Sa pa packar jag socker mjöl och en massa annat och tänkte inte närmre pa att jag hade korgen pa barnvagnen. Kom fram till kassan och packade upp, sen packade jag ner allt i en pase. Sen när jag skulle lyfta pasen höll jag pa att trilla genom marken, jisses vad den vägde! Och det är verkligen inte det lättaste att släpa upp denna pasen tillsammans med Alexander upp för 2 trappor....

Kommentarer
Mariam
2008-10-03 klockan 20:48:23    URL: http://misswicked.blogg.se/

Härlig blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin