Helgen avklarad

Igar var vi, som nämnt, pa 30 ars fest hos Lars vän, och det var faktiskt riktigt kul. Alexander charmade alla, vi diskuterade hur manga som kommer att poppa inom ett ar nu. Desserterna jag gjorde var en stor succe, fast jag förväntade mig inte annat (när det gäller bakning är det absolut inget fel pa mitt självförtroende!). Cheesecaken var den som försvann först, hade i hallon sa den var härligt rosa. Sen slukades citronpajen snabbt ocksa. Kärleksmumsen och äpplekanel muffinsen gick det lite slöare med, men när folk väl fick upp ögonen sa försvann dem snabbt dem med. Och mitt triumfkort, marängtartan, den var lika perfekt som vanligt!

Idag har varit en helt underbar söndag, vi har bara slappat hela dagen och gjort sana saker som man inte hinner annars. Har ocksa byggt om barnvagnen sa att det är en sittvagn nu, och Alexander älskar det eftersom han nu har jättebra utsikt. Maste säga att jag är sa otroligt nöjd med varan barnvagn!

Kommentarer
Jenny
2008-11-04 klockan 16:10:50

Kärleksmums...mmmmums. Traditionell adventskaka i min familj. Varje advent tog mamma ut dem ur frysen och så åt vi några medans vi tände ett nytt ljus. En tradition värd att hålla vid liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin