Gräsänka. Som vanligt.

Nu akte Lars imorse igen pa armegrejer. Kommer hem imorgon kväll. Suck! Och konstigt nog känner jag mig redan uttrakad, fastän det borde inte inträffa förrän ikväll, jag menar det är ju inte ofta han är hemma vid denna tiden ända.

Alexander mar precis som vanligt idag, efter olyckan igar. Det enda "tecknet" pa att nat har hänt är att han har ett blamärke pa ena sidan av huvet, stort som en 50 öring ungefär. Men han visar inga tecken alls pa att han mar daligt eller sa. Min stackars lilla.

Kommentarer
Liselotte
2008-11-05 klockan 12:24:08

Jag fick just en idé!



Jag kanske kan komma och hälsa på er nästa sommar? Eftersom Mikael pluggar kommer han inte ha lika mkt semester som jag... Och jag hade SÅ gärna velat komma och se hur ni har det.

Liselotte
2008-11-05 klockan 18:06:30

Han pluggar till biomedicinsk analytiker!

Jenny
2008-11-06 klockan 15:21:49

Vad skönt att Alexander mår bra!!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin