Mors dag

Idag är det Mors dag i Schweiz, och jag har fatt present! En smarrig chokladask, sa nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe och äter choklad medan Lars och Alex sitter och kollar pa hockey. Hampus gav mig precis ideen att jag maste ju fa Mors dag present när det är svenska mors dag med, underbart tänkande. Maste bara komma ihag att pika Lars om det med.

Och nu är det bara en vecka kvar tills det är dags för armen, tycker inte alls om det, men vad ska man göra? Lars är inte heller sa glad över att han ska iväg sa pass länge, men sen är det över iallafall och det är gjort (atminstonde fram till nästa gang som är i slutet pa januari nästa ar.)

Nu är det dags för pyjamas och blöjbyte! (ja pa Alex alltsa, inte pa mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin