Argh!

Hade ett litet missöde igar kväll efter att jag skrivit lang uppdatering och rakade faktiskt radera hela inlägget. Da var jag sa himla irriterad att jag inte orkade skriva om det, men nu är det ny dag och nya krafter.

Och som om det inte var tillräckligt att jag rakade radera inlägget, när jag skulle ga och lägga mig sag jag en liten vit pöl vid kylskapet, fattade inte alls var det var men öppnade för att kolla, och det säger pooff, sa ligger det ungefär 1 liter mjölk pa golvet. Fattar inte alls hur det har gatt till, men det var bara till att bita ihop och skura golvet. Sen att Alex vaknade kl 1 inatt och ville inte alls sova gjorde ju inte saken bättre, nej da, han lag och sparkade pa mig och jollrade för sig själv i sängen till runt kl 4, han grät inte en enda gang, utan var enbart lite smairriterande.

Sen dessutom var gardagen lite smajobbig, saknade Lars en hel del, och Alexander hade en jobbig kväll, började panikgrata vid 6, sa jag matade honom, bytte blöja och gosade med honom, inget hjälpte. Insag vid 7 att han var varm, sa jag tog av honom byorna, vilket lugnade ner honom, sa jag bestämde mig föt att bada honom, och da blev han nöjd och glad igen. Men somnade gjorde han inte förrän runt 9, och da var jag lagom trött. Det är sana kvällar som jag saknar att ha Lars här, för det gör ju verkligen sa stor skillnad att vara tva. Men snart sa är han hemma igen, längtar!

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3
2008-05-28 klockan 13:52:40    URL: http://evelinastrand.blogg.se/

haha vad roligt du skriver =) eller kanske inte var så roligt för dig som fick torka upp mjölken... =)

är det semester till sverige på gång =)?! vad kul!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin