4 veckor

Jag kan inte fatta det, men idag "fyller" Alex 4 veckor, helt sjukt vad tiden gar snabbt. Känns nästan som att det var igar som han poppade ut.
Fast vi har kollat foton idag, och det är nästan skrämmande vilken skillnad det är pa bara dessa 4 veckor. Han växer sa snabbt! Och han har äntligen börjat le, sa nu gör han det nästan hela tiden. det är hur härligt som helst när han vaknar pa morgonen och tittar pa en och kläcker ut i värsta stora tandlösa leendet.
Vi har även fatt en massa presenter fran alla hall och kanter, lite konstiga grejer dock, som bitringar och sandladeleksaker. Och kläderna vi far är i större storlekar, sa jag far nästan lite panik när jag tittar pa dem. Ska han bli sa stor sa snart? Och bitringar? Tänder? Halla, ska han fa det med?

Nej, det är verkligen inte lätt inte att han växer sa snabbt. Men han kommer nog ända alltid att vara min söta lilla gullunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin