"En McFresh, tack...."

Igar sa jag ny reklam för McDonalds hamburgare pa tv. Uppenbarligen är det en ny hamburgare pa McDonalds som heter McFresh. Om jag förstod det rätt (den var ju pa tyska) sa är höjdpunken med denna burgare att det är fräscha grönskaer pa den. Ar det bara jag, eller dödar McD sina andra hamburgare med denna? Vada, McFresh med fräscha grönsaker, vad är det da pa alla andra hamburgare? Ofräscha ruttna grönsaker?
Nej, jag tycker det var nagot av det konstigaste jag nansin sett, och är himla nyfiken pa hur denna brungare ska bli marknadsförd utan att för en gang skull erkänna att de kanske inte har sa fräscha hamburgare och grönsaker pa de andra burgarna.

Nej, det finns väl ingen som direkt kan pasta att McD handlar om fräscha grejer?

image11

Kommentarer
Madeleine
2008-03-10 klockan 15:08:11    URL: http://geekosaurus.blogg,se

Fy vad vidrigt. Men vad korkat att skriva att den har fräscha grönsaker, haha.
Jag har faktiskt inte käkat på Mc sen vi var hos er.. Blev nog lite för mycket att äta frukost där två dagar i rad :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin