Tack för varningen!

Sitter här i lugnt och ro, drack en skön kopp te för att försöka lugna lillen lite (han har visst gympa idag). Sen helt plötsligt brakar halva helvetet loss! Krigslarm! Jag sätter nästan teet i halsen och far ju värsta paniken, det later PRECIS som man hör fran krigsfilmer fran Andra världkriget. I panik fragar jag Lars pa msn vad i hela friden det är som pagar?!
Vad far man tillbaka? Jo ett ooops älskling, jag glömde varna dig att det är idag som de testar krigslarmet....

Oops? Här sitter jag och funderar pa om man kommer att poppa bebis idag för att han ooops glömde berätta!
Suck... karlar säger jag bara.

Kommentarer
Madde
2008-02-06 klockan 19:06:17    URL: http://geekosaurus.blogg.se

Haha nej vad illa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin