Nu har det gatt för langt!

Idag är det ju, som jag antar att de flesta vet, Fettisdagen. Och vad händer da i alla tidningar och vad pratas det om? Jo, hur man äter nyttiga semlor. Vada nyttiga semlor? Det är en dag om aret som man kan unna sig denna mästerverk, och sa kommer en massa dietiester och ska förstöra det och ge en daligt samvete. Va tusan! Lat oss njuta av iallafall en dag av "frosseri".
Jag menar, kolla följande "recept"

Atkinssemlan

Gör så här:

En stor skål grädde ? basta! Söta med sockerersättning. Och häll på nötter. Räcker inte det för semmelkänslan kan du, på egen risk, steka två ägg och lägga grädde emellan.


Va i hela friden är det för nat liksom?
Nej, nu tycker jag det far vara nog med alla tramsigheter och lat oss atminstonde behalla nagra onyttiga traditioner.
Dessutom är det jäkligt synd om mig som faktiskt inte har semlor här, sa jag far nöja mig med att dregla över olika bilder. Och det tänker jag göra, utan daligt samvete om vad man bör äta eller inte äta.

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin