Kan det vara sant?

Jag är lycklig! I onsdags hörde jag, som vanligt mina äckliga skitgrannar tjattra som tva äckliga hönor ute i trappen, men annorlunda denna gangen var att avslutningsfrasen var "Ha en bra semester". Vad kan det betyda, funderade jag pa, kan det vara sa att de ska aka bort.... Kan detta faktiskt hända mig??

Peppar peppar, jag hörde inte ett ljud fran människorna igar, och har inte hört ett ljud fran dem idag! Inga äckliga ungar som skriker kl 12 och 20, eller spelar pa diverse saker ute i trappen, ingenting sant alls. Det enda jag hör är.... tystnad. Denna ljuva härliga underbara tystnad. Hela varan lägenhet känns totalt annorlunda nu, nu kommer jag ihag varför jag älskade den för 4 manader sen innan dessa äcklena flyttade in. Och nu ska jag njuta av denna tiden de är pa semester och fa tillbaka alla dessa härliga känslor igen, och ha en del att ladda med sen när de kommer tillbaka.

Kan man hoppas pa att det är en laaang semester?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin