Hjärnsläpp?

Jag har börjat fundera pa om det händer nat i hjärnan samma stund som man föder barn.
Kollar man pa alla nyblivna mammor sa är ju allt bara om bebis bebis bebis. Men vad hände med ens liv, ens förhallande? Tappar man det nanstans i förlossningsrummet och bara slutar bry sig? Ar ens partner bara ett objekt för att ge en ett barn?

Exempelvis, om man kollar rubriker pa foton pa nyfödda barn sa kan det vara "Mitt underverk" eller "Mitt livs kärlek". Ja vada mitt livs kärlek? Vart tog mannen vägen? Hoppade ner pa listan och blev mitt livs kärlek nummer 2? Eller är han kasserad nu när han har gjort sitt jobb?
Jag sitter här sahär pa kvällskvisten och funderar pa om detta kommer att hända med mig med, och det ger mig panik. Jag menar, jag är mer än nöjd med mitt förhallande, jag älskar mitt liv. Jag vill att Lars alltid ska vara mitt livs kärlek.

Kan man faktiskt vara sa pass udda att man kan ha 2 livs kärlek pa samma plats pa listan? Att man kan ha alla saker samtidigt och fortfarande vara lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin