Bra service

Idag har jag haft angest halva morgonen, för jag var tvungen att ringa till Skattemyndigheten för att fixa ett personbevis. Och inte ett vanligt personbevis heller, utan detta ska vara till att lämna in till Schweiz sa att Lars kan "annonsera" att han är pappa till bebisen.

Infon bland annat som jag behövde ha pa detta var mina föräldrars namn (vilket jag inte förstar poängen med) och det gjorde mig lite orolig, och sa till Lars att det vet jag inte om jag kan fa.
Sa jag ringer till Skattemyndigheten, helt nervös att man ska behöva ge sitt livs historia innan de fattar vad man vill. Men jag maste ha haft världens tur, killen jag pratade med visste exakt vad jag menade, och fragade om jag ville ha sant med mina föräldrars namn, och om jag ville ha ett pa engelska och ett pa svenska+ att han ska skicka det med första klass post sa jag far det snabbt. Snacka om service!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin