Snabb gissningslek

Nu i dagarna har jag bakat (säger man verkligen baka?) julgodis. Det resulterade i tryfflar, cornflakes godis och kokosgodis än sa länge.



Jag och Lars tänkte att vi skulle smaka lite pa det, tillsammans med en kopp te. Men vad händer däremellan? Jo, jag, som efter 8 manader visst inte har lärt mig vissa grundregler, glömde att en viss liten gottegris satt i sin stol. Sa medan jag stog i köket och fixade te, hände detta....









Om det var nan som undrade sa har vi öppen planlösning här, sa tro nu inte att jag lämnade Alex ensam vid bordet och gick in i ett annat rum, nej köket och vardagsrummet hör nästan ihopa, sa när jag gör te är han fortfarande nära mig och bara en ryggvändning iväg.

Tyvärr är kvaliteten pa bilderna inte den bästa da vi hade fel lins pa, och i sana impulsfoton sa har man inte direkt tid att byta utan man far ta det som det blir. Vi hade oss ett väldigt gott skratt jag och Lars iallafall.

Kommentarer
Madeleine [geekosaurus]
2008-12-20 klockan 16:11:17    URL: http://geekosaurus.blogg.se/

Tja vad ska man säga.. Han är sin mammas son :D

mia
2008-12-20 klockan 16:14:22    URL: http://iammia.blogg.se/

haha va söt!

Alina
2008-12-20 klockan 16:14:51    URL: http://emmiealina.blogg.se/

haha söt:D God Jul! :)

Mamma
2008-12-21 klockan 16:25:44

En sådan söt liten gottegris han är. Men varför döpte ni inte honom till Emil. Det verkar vara passande för lilleman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin