Barnvakt

Igar var det dags för Alexander att tillbringa lite tid hemma hos farmor och farfar. Jag och Lars gick ut och at födelsedagsmiddag för oss bada tva och hade en mysig kväll. Naja, vi kanske kände oss lite smastressade och ville hämta Alexander sa snabbt som möjligt för att vi saknade honom, men lat oss latsas som att vi inte hade dem tankarna.
Lars mamma hade ett litet leende när vi hämtade Alexander, jag hade kjol pa mig när jag vi lämnade och byxor när vi hämtade... Men vada, vi var ju tvunga att ta en sväng förbi hemma för att... dricka vatten? Just det, dricka vatten var det vi gjorde!

Alexander hade skött sig jättebra berättade dem och jag tror att dem hade haft en jättetrevlig kväll. Mostrarna var ocksa där när vi kom, ryktet gar snabbt att Alex var i huset. Innan vi gick fick jag presenter, en massa lukta gott som är sa kul att ha!
Av Lars fick jag min absoluta favvis parfym, Glow by JLo, vet inte hur länge jag har suktat efter den, och nu är den min. Weee! Fick ocksa en ny planbok, uppenbarligen tyckte han att den jag har började bli lite gammal... hihi.

Idag ska jag fa födelsedagsmiddag enchiladas och panna cotta till dessert. Muuums! Ar det fär tidigt att äta middag kl 9 pa morgonen?

Kommentarer
Liselotte
2008-12-07 klockan 12:54:23

Dricka vatten?! Är det nya uttrycket för att dricka the? ;)

Mamma
2008-12-07 klockan 15:09:04

Jaha, dricka vatten. Hade de inte vatten på restaurangen? Ja alla sätt är bra, utom de dåliga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin