Ar det möjligt?

Kan man vara kär i sitt liv? För isafall tror jag att jag är det! Just nu känns bara allt sa himla bra, och perfekt, även om perfekt inte är ett ord som jag egentligen tycker om att använda. Men allt känns toppen just nu. Jag och Lars har kommit pa vad vi ska köpa i julklapp (tycker det är trams att köpa julklappar till varandra när man bor ihop, sa vi väljer istället att köpa nat lite dyrare tillsammans som vu bada kan ha nytta av), vi har alla andra julklappar avklarade. Naja, avklarade i den mentala listan iallfall, nu maste vi bara köpa dem ocksa... hihi. Jag har Lars födelsedagspresent avklarad, kan tyvärr inte berätta än vad det är eftersom söta Herr Zimmerli läser min blogg da och da och jag är inte säker pa hur mycket svenska han förstar....

Kommentarer
Madeleine [geekosaurus]
2008-12-09 klockan 16:54:20    URL: http://geekosaurus.blogg.se/

Vad ska ni köpa tillsammans i julklapp då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin