Me heart Sabaton

Fredags var dagen som jag fruktat 4 veckor nu.... Hellfamily kom hem. Jag förstar fortfarande inte, och jag kommer nog aldrig att första hur fruktansvärt nochalanta hödljudda idiotiska en familj kan vara. Alexander humör har varit lite sisadär hela helgen eftersom han inte kunnat ta en längre tupplur sen i fredags eftersom idioterna väcker honom hela tiden. Dock har jag en lösning.... Sabaton!
De säger ju att bebben blir lugn av vad som lugnade mamman under graviditeten. Och tro det eller ej, men i mitt fall är detta Sabaton. Förklaring: Jo, det är det enda som faktiskt lyckas överrösta Hellfamily, och därmed haller det mig lugn. Och med tanke pa volymstyrkan är jag ganska säker pa att Alexander kommer ihag och har hört Sabaton tydligt när han bara var ett litet frö i magen. Sa nu är det Sabaton som gäller i framtiden. Ja, och det faktum att jag ska göra deras liv lika surt som de gör mitt. Ar de ute i trappen sa tänker jag ga ut och göra en SHHHHH! och jag tänker införa dagligt takbankande. Kan dem, da kan jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin