Lycklig

Jag är bara sa himla glad för tillfället, känns nästan som att allt faktiskt gar sa himla bra. Har en Alexander som är pa riktigt bra humör i princip hela tiden, och han vet hur han ska göra mig glad ocksa. Finns det nat bättre än att vakna pa morgonen av att han ligger och drar mig i haret tills jag vänder mig om och far värsta leendet. Sen finns det en del mindre charmiga saker han gör. Suger en massa pa sina händer innan han drar mig i haret sa jag far tvätta det i princip varje dag för att bli av med allt dreggel. Eller suger och dreglar pa sin hand sen kör in den i min mun. Not so nice!

Men annars leker livet, knappt sa jag vagar skriva det svart pa vitt, för oftast sa brukar det innebära nat bakslag... Men, nan gang kanske jag ocksa kan fa vara bara lycklig?

Kommentarer
Camilla Aggeborn
2008-08-07 klockan 11:20:16    URL: http://myrrah.blogg.se/

Gratis sms blev snabbt populärt och nu har dom kommit med någonting nytt gratis makeup där du genom att besöka sidor och liknande får presentkort på kicks. Hur enkelt somn helst. Bli medlem du med http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397

kim
2008-08-07 klockan 11:25:06    URL: http://kimmys.blogg.se/

Vad underbart att känna sig så lycklig :)

Förstår vad du menar med det där med bakslag. Brukar kännas som det kommer så fort man börjar inse hur bra man har det. men det är ju trots allt bakslagen som får en att uppskatta när ren lycka infinner sig :)



Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin