36 timmars dygn?

En sak som jag har funderat pa länge nu, är alla mammor som sitter och bloggar. Och vad som verkar, mestadels ensamstaende mammor. Jag menar, jag är inte ensamstaende mamma, men jag har ända problem med att uppdatera min blogg ens en gang om dagen. Hur tusan hinner dessa mammor uppdatera flera ganger om dagen, och i manga fall ganska langa inlägg? Jag menar, sa fort jag har en stund över vill jag umgas med Alexander, eller pa kvällarna Lars när han är hemma, inte sitta och blogga och berätta om vad jag har gjort idag. Atminstonde inte flera ganger om dagen!

Nat som ocksa förvanar mig är pa diverse forum och bloggar mammor som klagar pa att "ah det är sa jobbigt att ha barn, jag hinner inte ens borsta haret eller tänderna" Men ja vet, prioritera det da, istället för att sitta vid datan och klaga pa vad du inte hinner göra?

Kommentarer
Petra Nieminen
2008-09-04 klockan 10:48:18    URL: http://www.nieminen.se

Åh vilken fin sida! Den funkar ju utmärkt :) Men det är klart du hinner skriva några rader då och då.

//Petra & Neo

ps lägger du inte upp några bilder??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin