Ingen bebis idag?

Sa, idag är det alltsa tänkt att bebisen ska poppa... Men jag tror faktiskt han trivs hemskt bra inne i magen, sa det blir nog inget poppande idag inte. Jag föreslog till Lars imorse att bebben kanske tycker det är för varmt och skönt i magen och att det är därför han stannar inne. Min lösning: Ata en massa massa glass idag för att kyla ner honom och tvinga ut honom. Av nan anledning höll Lars inte med mig om att den ideen hade funkat.

Bestämde mig för att lunka iväg till bibblan för en stund sen, helt galet vad trött jag är nu när jag precis kom hem, det är inte direkt en lang promenad, men med denna magen känns allt som värsta marathonloppet. Men snart snart kommer jag trippandes med en barnvagn istället för en mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin